poniedziałek, 25 lipca 2016

Bohaterowie

Melanie Regent 
"Bóg jest, a mimo to ludzie sądzą, że trzeba Go nadal szukać, bo trudno im się pogodzić z tym, że życie jest aktem wiary."

Ryan McCrot
"Bogom nie przeszkadzają ateiści, pod warunkiem że są to ateiści gorący, głębocy, żarliwi (...). Ateiści, którzy całe życie nie wierzą, całe życie nienawidzą bogów za to, że ci nie istnieją. Taki ateizm jest niczym skała. To prawie wiara..."

Francisca Knox
"Zawsze miło jest wiedzieć, że ktoś ma gorzej od nas. Ktoś przecież musi być tyłkiem tego świata."

SimonTrenegbo
"Kiedy łamiesz zasady, łam je mocno i na dobre."

 Nick Brent
"A wie pan co jest najlepszego w złamanym sercu? (...) Tak naprawdę można je złamać tylko raz. Reszta to ledwie zadrapania."



Chloë Grace Moretz – Melanie Regent 
Anthony Del Negro - Ryan McCrot
Cara Delevingne – Francisca Knox
Toby Regbo – Simon Trenegbo
Francisco Lachowski – Nick Brent

4 komentarze:

  1. Już raz pisałam, że sentencje są piękne (na blogu Prosto w ogień)! Co prawda nie znam większości bohaterów, ale fajnie mieć od razu jakiś zarys (to tak jakby obejrzeć trailer). Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tylko sentencje na Prosto w ogień są całkowicie moje, a te tutaj to cytaty. Akurat ten, który jest przy Ryanie mam napisany na ścianie :) Melanie ma przy sobie słowa Paulo Coelho.
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Super :D Nie wiem jeszcze kim jest Simon, ale wygląda jak jeden gość ze szkoły, więc może będzie mi łatwiej go sobie wyobrażać. I fajne cytaty! A tak w ogóle to świetny pomysł zrobienie czegoś takiego o bohaterach.
    Clarisse13
    PS: Zauważyłam, że napisałaś duuuużo blogów z opowiadaniami. Które polecasz najbardziej? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Simin pojawi się troszeczkę później, ale chyba postaram się go (chociaż na chwilę) wprowadzić w 4 rozdziale.
      A propo blogów. Prosto w ogień jest zakończony, Moje półkrwi serce z miniaturkami zawieszone, ale w planach jest przywrócenie. Pomódl się za mnie obecnie pisane. A poza tym planuje i uważam warte do obczajenia to Zasady Gry Gibbs, Dzieci Wojny i Portret Trumienny. Ale na to wszystko przyjdzie czas
      Pozdrawiam ;)

      Usuń